Contactopties voor cliënten
Uw Private Banker is uw vaste aanspraakpunt voor vragen over uw vermogen.
Heeft u geen gegevens bij de hand? Bekijk hieronder de contactopties.
Uw Private Banker is uw vaste aanspraakpunt voor vragen over uw vermogen. Heeft u geen gegevens bij de hand? Bekijk hieronder de contactopties.
Contactopties voor cliënten ABN AMRO MeesPierson België
Contacteer uw kantoor
Antwerpen
Tel: +32 (0)3 222 03 33 | e-mail: PBAntwerpen@be.abnamro.com
Brugge/Knokke
Tel: +32 (0)50 39 25 55 | e-mail: PBBrugge@be.abnamro.com
Brussel
Tel: +32 (0)2 229 58 00 | e-mail: PBBrussel@be.abnamro.com
Doornik
Tel: +32 (0)69 76 67 51 | e-mail: PBTournai@be.abnamro.com
Gent/Sint-Martens-Latem
Tel: +32 (0)9 242 22 00 | e-mail: PBGent@be.abnamro.com
Hasselt
Tel: +32 (0)11 26 32 32 | e-mail: PBHasselt@be.abnamro.com
Kortrijk
Tel: +32 (0)56 26 89 89 | e-mail: PBKortrijk@be.abnamro.com
Vragen over Digital Banking (App of Webportal)?
- Vragen over de App of Webportal van ABN AMRO MeesPierson België?
Raadpleeg de Veelgestelde Vragen of neem contact op met onze Digital Support:
E-mail: digital.support@be.abnamro.com
Telefoon: +32 (0) 9 242 23 58. - Vragen over de App of Internetbankieren van ABN AMRO Nederland?
Ga naar de website van ABN AMRO Nederland voor support.
Bankoverstapdienst
Bankswitching is een dienst waarmee u uw betaalrekening en/of regelmatige betalingen van de ene bank kan laten overzetten naar de andere bank. Enkel Belgische consumenten die een betaalrekening aanhoudt bij twee verschillende Belgische banken kan van deze dienst gebruik maken.
Onder bankswitching kan u de volgende diensten aanvragen:
- Het saldo van uw andere betaalrekening laten overzetten naar uw nieuwe ABN AMRO-rekening
- Regelmatige betalingsopdrachten en domiciliëringen laten overzetten naar uw nieuwe ABN AMRO-rekening
- Instellingen waarvan u regelmatig geld ontvangt of aan betaalt op de hoogte laten brengen
- Uw andere betaalrekening laten stopzetten zonder langs te gaan bij uw vorige bank
Verzoek bankoverstap
Een verzoek tot bankoverstap vult u steeds in bij de bank waarnaar u wil overstappen.
Heeft u een beleggingsportefeuille bij ABN AMRO via een onafhankelijke vermogensbeheerder?
Neem contact op met het Professional Services Team:
E-mail algemeen: prof.services@be.abnamro.com
E-mail betalingen: prof.payments@be.abnamro.com
Vragen over een vroegere rekening bij ABN AMRO?
- Heeft u een vraag over een Belgische ABN AMRO rekening (IBAN beginnend met BE) of over uw vroegere MoneYou rekening (IBAN BExx 639x xxxx xxxx)?
Stuur uw vraag naar customercare@be.abnamro.com. - Heeft u een vraag over een Nederlandse ABN AMRO rekening (IBAN beginnend met NL)? Voor vragen over uw rekening neemt u best contact op met de klantenservice van ABN AMRO Nederland: https://www.abnamro.nl/nl/prive/service-en-contact/index.html.

Bent u cliënt bij ABN AMRO in Nederland?
U bevindt zich nu op de website van ABN AMRO MeesPIerson België. Vanuit België hebben wij geen inzage in Nederlandse rekeningen (IBAN beginnend met NL).
U kan de Nederlandse klantendienst vanuit het buitenland bereiken op het telefoonnummer +31 10 241 1720. Meer contactopties en antwoorden op de meest voorkomende vragen vindt u op de website van ABN AMRO Nederland.

Nog geen cliënt bij ABN AMRO MeesPierson?
Maak vrijblijvend kennis en bespreek uw Private Banking mogelijkheden. Maak een terugbelafspraak, of bel ons direct (op werkdagen tussen 9 en 17 uur).