Veelgestelde vragen

Digital Banking App

Hoe kom ik aan een gebruikersnaam?

Om een gebruikersnaam te bekomen kan u contact nemen met uw vertrouwde contactpersoon / Private Banker. Hij/zij zal voor u het nodige doen. 

Bent u nog geen cliënt bij ABN AMRO Private Banking België?

Omdat Digital Banking een onderdeel is binnen onze Private Banking dienstverlening vragen wij u eerst een afspraak te maken met een van onze Private Bankers. 

Maak een afspraak

Hoe meld ik mij aan in de app?

Bekijk de tutorial “Voor de eerste keer aanmelden in de app” op onze website.

Wat doe ik als ik mijn gebruikersnaam vergeten ben?

Om uw gebruikersnaam opnieuw te ontvangen, kan u contact opnemen per email op digital.support@be.abnamro.com 

Wat doe ik als ik mijn initiële paswoord vergeten ben?

Om uw initiële paswoord opnieuw te ontvangen stuurt u een e-mail naar digital.support@be.abnamro.com

Hoe kan ik de Digital Banking app ook op een ander toestel gebruiken?

Vanuit veiligheidsoverwegingen is het belangrijk om uw andere toestel ook te registreren. Dit kan u doen door de registratieprocedure opnieuw te volgen. Heeft u uw registratiegegevens (userID & activatiecode) nog in bezit? 

  1. Zo ja, gelieve een mail te sturen naar digital.support@be.abnamro.com met vermelding van uw userID en onderwerp ‘registratie tweede toestel’. 
  2. Indien niet meer, gelieve een mail te sturen naar digital.support@be.abnamro.com met vermelding van ‘registratie tweede toestel en opnieuw verzenden registratiegegevens’.  

Kan ik een tweede gebruiker van de app op hetzelfde toestel toevoegen?

Nee. Voor de veiligheid werken we met toestelregistratie. De toestellen en bijhorende registratie ervan zijn persoonlijk. 

Wat doe ik als ik een nieuw of ander toestel ga gebruiken?

Verwijder de app van het huidige toestel en doorloop de registratie op het nieuwe toestel. Heeft u uw registratiegegevens (userID & activatiecode) nog in bezit?
  1. Zo ja, gelieve een mail te sturen naar digital.support@be.abnamro.com met vermelding van uw userID en onderwerp ‘registratie nieuw toestel’. 
  2. Indien niet meer, gelieve een mail te sturen naar digital.support@be.abnamro.com met vermelding van ‘registratie nieuw toestel en opnieuw verzenden registratiegegevens’.

Hoe kan ik de taal van de app wijzigen?

In het menu aan de linkerzijde kan u de instellingen terugvinden. Hier kan u de taal wijzigen.

Wat kan ik met de app doen?

De Digital Banking app heeft verschillende functionaliteiten, met focus op uw investeringen. Onze app is ook steeds in verdere ontwikkeling met uitbreiding van de nodige functionaliteiten. Voor de laatste updates kan u steeds terecht op onze website.

Hoe ga ik veilig om met mijn toestel en gegevens?

Wij doen er alles aan om u veilig te laten bankieren. Maar het is net zo belangrijk dat u zelf weet hoe u veilig omgaat met uw toestel en uw gegevens. We helpen u hier graag bij. Daarom hebben we een aantal tips voor veilig mobiel bankieren voor u op een rij gezet op onze website.

Ik krijg een foutmelding tijdens het registreren?

  • Wees er zeker van dat uw gebruikersnaam en initiële paswoord correct heeft ingegeven, deze zijn hoofdlettergevoelig. 
  • Wees er zeker van dat de datum en tijd van uw telefoon op “automatisch instellen” staat ”(zie “datum & tijd” onder “Systeem” in het menu).