Aan de slag met de ABN AMRO Webportal

Consulteer de ABN AMRO Webportal op uw pc of laptop om de waarde van uw portefeuille en details van uw beleggingen te raadplegen. Volg de evolutie van uw beleggingen per sector, valuta, waarde en geografisch gebied. Via de postbox kunt u uw rekeninguittreksels en transacties bekijken en archiveren.
Instructies
Maakt u nog geen gebruik van de Private Banking App?
U heeft de app of een QR scanner nodig om in te loggen in de webportal. Vraag een QR scanner aan bij uw contactpersoon of download de Private Banking App en registreer deze met behulp van uw gebruikersnaam en het initiële wachtwoord dat u per post heeft ontvangen. Hoe u dit kunt doen, leest u op onze instructiepagina over de app.
Hoe log ik voor de eerste keer in?
Wanneer u de app (reeds) heeft geactiveerd
- Voer uw gebruikersnaam in en klik op "Volgende". Uw gebruikersnaam is dezelfde als die van de Private Banking App.
- Open de Private Banking App en bevestig dat u wilt inloggen op de webportal.
- Volg de stappen op uw smartphone.
Als de app al geopend is, klik dan op mobiele bevestiging in het linkermenu. - U bent nu ingelogd op de webportal.
Hoe volg ik de evolutie van mijn beleggingen?
- Op de homepage kunt u het overzicht van uw beleggingen raadplegen.
- Klik op één van de beleggingsproducten om de samenstelling van de asset class te raadplegen.
- U kunt doorklikken op de asset class voor meer informatie. Analyseer de spreiding van uw beleggingen per sector, valuta of geografisch gebied.
- Daarnaast kunt u de lijst van instrumenten in detail raadplegen.
Ontdek de postbox
Via de postbox kunt u uw rekeninguittreksels en transacties bekijken en archiveren.
- Ga in het horizontale menu naar de postbox.
- Aan de linkerkant heeft u de optie om te filteren op type datum, type document en op portefeuille. Klik nadien op Toepassen.
- Klik op de naam van het document om het te openen.
- Naast het document vindt u een icoontje om te archiveren of te downloaden. Wilt u meerdere berichten tegelijk downloaden of delen? Dat kan ook. Selecteer de berichten die u wenst en klik vervolgens bovenaan op Downloaden of Archiveren.
Heeft u de app al geïnstalleerd?
Om gebruik te maken van de webportal vragen we u om eerst de app te downloaden. Via de app kunt u zich authenticeren om in te loggen in de webportal.
Raadpleeg hier de instructies voor de app.
Veelgestelde vragen over de Webportal
Hoe kom ik aan een gebruikersnaam?
Om een gebruikersnaam te bekomen kunt u contact opnemen met uw vertrouwde contactpersoon. Hij/zij zal voor u het nodige doen.
Bent u nog geen cliënt bij ABN AMRO MeesPierson België?
Omdat Digital Banking een onderdeel is binnen onze Private Banking dienstverlening vragen wij u eerst een afspraak te maken met een van onze Private Bankers.
Hoe meld ik mij aan in de App?
Bekijk de tutorial “Voor de eerste keer aanmelden in de App”.
Wat doe ik als ik mijn gebruikersnaam vergeten ben?
Om uw gebruikersnaam opnieuw te ontvangen, kunt u contact opnemen per e-mail op digital.support@be.abnamro.com
Wat doe ik als ik mijn initiële paswoord vergeten ben?
Om uw initiële paswoord opnieuw te ontvangen stuurt u een e-mail naar digital.support@be.abnamro.com
Wat kan ik met de app/web doen?
De Digital Banking App heeft verschillende functionaliteiten, met focus op uw investeringen. Onze App is ook steeds in verdere ontwikkeling met uitbreiding van de nodige functionaliteiten. Voor de laatste updates kunt u steeds terecht op onze website.
Hoe ga ik veilig om met mijn toestel en gegevens?
Wij doen er alles aan om u veilig te laten bankieren. Maar het is net zo belangrijk dat u zelf weet hoe u veilig omgaat met uw toestel en uw gegevens. We helpen u hier graag bij. Daarom hebben we een aantal tips voor veilig mobiel bankieren voor u op een rij gezet.
Bij het aanmelden op de Webportal krijg ik een foutmelding?
Alvorens te kunnen aanmelden op de Webportal is het belangrijk om een geregistreerde App te hebben. Dit kan zowel op tablet als smartphone. Het geregistreerde toestel wordt zo uw token om aan te melden. Indien u een geregistreerde App heeft en toch nog een foutmelding krijgt, kunt u deze melden op digital.support@be.abnamro.com
Support nodig?
Telefoon
Via telefoon kunt u op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 9u00 en 17u00 contact opnemen op het telefoonnummer +32 (0) 9 242 23 58.