Veelgestelde vragen

Meer informatie

Aanvraag Online Banking

Wijzigingen

Problemen met inloggen

Over het gebruik van Online Banking

Aanvraag Online Banking

Ik maak nog geen gebruik van Online banking. Hoe vraag ik dit aan?
Als u nog geen gebruik maakt van Online Banking kunt u contact opnemen met uw vertrouwde contactpersoon / Private Banker. Hij/zij kan het nodige doen om u snel op weg te helpen met Online Banking. 


Bent u nog geen cliënt bij ABN AMRO Private Banking?
Omdat Online Banking een onderdeel is binnen onze Private Banking dienstverlening vragen wij u eerst een afspraak te maken met een van onze Private Bankers.

Terug 

Hoe vraag ik een extra Digipass aan?
U kunt een extra Digipass aanvragen bij uw vertrouwde contactpersoon / Private Banker.
Ter info: De 1e en 2e Digipass zijn gratis. Vanaf het 3e exemplaar brengen wij € 72,60 per Digipass in rekening.

Terug

Wijzigingen


Hoe wijzig ik mijn Online Banking Contract?
Voor alle type wijzigingen, zoals een wijziging in rekeninghouders en bevoegdheden, of het ontvangen van elektronische rekeninguittreksels, kunt u contact opnemen met uw vertrouwde contactpersoon / Private Banker.

Terug


Hoe ontvang ik mijn rekeninguittreksels elektronisch?
Neem voor het aanvragen van elektronische rekeninguittreksels contact op met uw vertrouwde contactpersoon/ Private Banker.

Terug

 
Hoe geef ik iemand toegang tot mijn rekeninginformatie?
Als u iemand anders, bijvoorbeeld uw partner, toegang wilt geven tot uw rekeninginformatie, kunt u contact opnemen met uw vertrouwde contactpersoon / Private Banker.

Terug 

Hoe kan ik mijn pincode wijzigen?
U kunt zelf uw pincode wijzigen met behulp van de Digipass.

  1. Zet uw Digipass aan met het driehoekje.
  2. Voer uw pincode in (5 cijfers). Bij vergissingen gebruikt u het driehoekje om te corrigeren.
  3. Druk 3 seconden op het driehoekje en geef vervolgens uw nieuwe pincode in (5 cijfers).
  4. Geef nogmaals uw nieuwe pincode in ter bevestiging.
  5. Uw pincode werd veilig gewijzigd zodra “NEW PIN CONF”, meteen gevolgd door “APPLI”, op de display verschijnt.
Terug

Problemen met inloggen


Waarom opent Online Banking zich niet als ik op de knop 'Log in Online Banking' klik?
Het kan zijn dat uw internetbrowser pop ups blokkeert. Dit kunt u aanpassen door in de instellingen van uw browser de pop-upblokkering uit te schakelen, of enkel voor www.abnamroprivatebanking.be de pop ups toe te staan.
Mocht u problemen blijven ondervinden, neem dan contact op met uw vertrouwde contactpersoon/ Private Banker.

Terug


Wat moet ik doen als ik mijn Digipass verloren heb?
Indien u uw Digipass bent verloren of wanneer hij niet meer functioneert, kunt u contact opnemen met uw vertrouwde contactpersoon/ Private Banker.

Terug

Wat moet ik doen als ik mijn pincode vergeten ben?
Nadat u 5 foutieve pincodes heeft ingegeven wordt uw Digipass geblokkeerd en verschijnt er een LOCK code van 7 cijfers op uw display. Houd deze LOCK code bij de hand en bel met uw vertrouwde contactpersoon/ Private Banker. Hij/zij kan een nieuwe pincode voor u aanvragen.

Terug 

Waar vind ik mijn Digipass nummer?
Uw Digipass nummer vindt u op de achterzijde van uw Digipass ( het 10-cijferige nummer op de witte sticker). Zie afbeelding.

Terug

Over het gebruik van Online Banking

Hoe komt het dat ik mijn rekeninguittreksels /overzichten uit Online Banking niet kan downloaden?
Het kan zijn dat Acrobat Reader niet op uw pc is geïnstalleerd. U kunt Acrobat Reader gratis downloaden op http://get.adobe.com/nl/reader/.
Mocht u problemen blijven ondervinden, neem dan contact op met uw vertrouwde contactpersoon/ Private Banker.

Terug 

Hoe onderteken ik transacties met de Digipass?

  1. Zet uw Digipass aan met het driehoekje.
  2. Geef uw pincode in (5 cijfers). Bij vergissingen gebruikt u het driehoekje om te corrigeren.
  3. Kies APPLI2 door op de knop 2 te drukken. U leest binnen Online Banking 2 codes van 6 cijfers.
  4. Geef het 1e controlegetal in op uw Digipass. Geef vervolgens het 2e controlegetal in op uw Digipass.
  5. U ontvangt op de Digipass een code van 8 cijfers. Geef de code (als response) online in en klik op “bevestigen”.

Uw transactie wordt nu veilig ondertekend.

Maak een afspraak